♥

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Julia - 21 januari 2012 22:50

ja..ska man ha kul får man lägga sig i tid då ..xd 
man drar till slalom backen imorrn ..grymt kul ! slalom för första gången iår ! 
grymt taggaaaad ! ramlar väl ett par gång eftersom de är första åket :p de gör jag ändå alltid så de är inte så ovanligt om du frågar mig :D, suger på att åka men..
ska sitta en liten stund ..sen stänger man av :D

men nu sitter jag och underbara hanna o skypaaar :)
älskar bilden jag tog på dej..hanna xd , jag lovaar kommer aldrig ta bort den ! ALDRIG !

MOHAHAHAHAHHA !

Bildiiiis på hanna  
    

Av Julia - 21 januari 2012 21:12

Hej! 
ja nyss kommit in..de var väl kul att åka o så :)
men sen efter en stund så kunde jag inte bli påkörd av en bil heller..tur att de inte kom nån.. !
där åker jag ner för backen ..sen flög jag över slänten med madrassen , som tur så var de en och en halv meter kvar till vägen men ja.. äventyrlig tjej här (a)

hare bra..inlägg senare !, ska webba m brorsan nu    

Av Julia - 21 januari 2012 19:32

Hej! 
jag börjar om nu..jag saknade bloggen så..jag skapade en ny nu :D
komentera gärna o följ den ! Ge tips på vad jag kan skriva om ;)


ska ut i snön med lillebror o åka madrass.. wiiihoo ^^
kommit as mke snö så man passar på tills de smälter bort..även om de nu inte ser ut så :)
en bild kan jag bjuda på. 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
jag är en tjej på 13 år som älskar att vara med kompisar, spela fotboll & fota ! följ o komentera min blogg ^^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja ! ;D
 nej.
 gör som du vill !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards